Przedmiotów: 0
O wartości: 0 zł
Kontakt z nami 
dział mebli
zabudowa kuchenna, meble pokojowe
16 621 03 99
dział agd i rtv
16 623 02 75
784 686 580
dział agd i rtv
16 621 03 53
Newsletter 
Zostaw nam swój adres e-mail a my będziemy powiadamiać Cie o wszelkich nowościach w naszym sklepie

Regulamin

Regulamin sklepu internetowego Szron

Warunki zakupu

 

  1. Sprzedającym jest PHU Szron Sp. z o.o. z siedzibą w Jarosławiu przy ul. Traugutta 13, 37-500 Jarosław, NIP: 792-00-11-448, REGON: 650108330, KRS: KRS 0000 179962.
  2. Zmówienie w sklepie można składać 24 h na dobę, 7 dni w tygodniu za pośrednictwem serwisu internetowego www.szron.pl, telefonicznie w godzinach 9:00 - 17:00 od poniedziałku do piątku, mailowo pod adresem sklep@szron.pl, lub poprzez serwis aukcyjny www.allegro.pl nick Szron_2005.
  3. Wszystkie ceny prezentowane w sklepie podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
  4. Wszystkie towary zakupione na www.szron.pl (z wyjątkiem wyraźnie zaznaczonych w opisie) są fabrycznie nowe, objęte gwarancją producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela, bądź dystrybutora na terenie Polski.
  5. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej i we wskazanej w niej sieci serwisowej. Listy punktów serwisowych znajdują się również na stronach producentów.
  6. Warunkiem realizacji zamówienia poprzez www.szron.pl jest:
    • Założenie konta klienta sklepu www.szron.pl.
    • Prawidłowe wypełnienie formularza w serwisie internetowym szron.pl lub podanie niezbędnych informacji sprzedawcy.
  7. Klient zostanie poinformowany o przyjęciu zamówienia na adres e-mail-owy podany podczas zakładania konta klienta.
  8. Przyjęcie zamówienia będzie potwierdzone w ciągu 1 dnia roboczego.
  9. Szron może zwrócić się do klienta o potwierdzenie złożonego zamówienia. Brak potwierdzenia zamówienia w ciągu 5 dni roboczych spowoduje jego anulowanie.
  10. Każdy towar ma określoną dostępność realizacji podaną na stronie www.szron.pl, gdy termin realizacji zamówienia wykracza poza określony na stronie, Szron zastrzega sobie prawo uzgodnienia z klientem nowego terminu realizacji, zmiany lub anulowania zamówienia.
  11. Wszystkie ceny prezentowane w sklepie podane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT.
  12. Każdy towar ma określoną dostępność realizacji podaną na stronie www.szron.pl, gdy termin realizacji zamówienia wykracza poza określony na stronie, Szron zastrzega sobie prawo uzgodnienia z klientem nowego terminu realizacji, zmiany lub anulowania zamówienia. Dostepny oznacza dostepność towaru do 5 dni.
  13. Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT, bądź paragon, dokumenty dołączane są do zamówionych towarów. W przypadku braku karty gwarancyjnej bądź dowodu zakupu należy skontaktować się z obsługą sklepu, preferowany kontakt e-mail -owy, należy umieścić swoje dane, numer zamówienia oraz model produktu.
  14. Zgodnie z ustawą z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. nr 180, poz. 1495) klient ma prawo zwrócić sprzęt tego samego rodzaju do sklepu, w którym zakupił nowy towar. Klienci chcący skorzystać z tej możliwości, proszeni są o odsyłanie sprzętu na własny koszt na adres siedziby sklepu.
  15. Złożenie zamówienia oznacza zgodę na przechowywanie i przetwarzanie przez firmę Szron Sp. z o.o. danych osobowych zawartych w zamówieniu zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych Pz.U.N 133 poz. 883.
  16. Oferta prezentowana w serwisie www.szron.pl nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 543 Kodeksu Cywilnego.
  17. W sprawach nie uregulowanych powyżej stosuje się odpowiednie przepisy kodeksu cywilnego.
  18. Złożenie zamówienia w sklepie internetowym www.szron.pl oznacza zaakceptowanie postanowień tego regulaminu.

Sposoby płatności

  1. gotówka - odbiór własny w centrali firmy.
  2. przelew-przedpłata - zamówienie zostanie zrealizowane, gdy pieniądze znajdą się na koncie bankowym firmy Szron i zostaną zaksięgowane (nie wymagamy przesłania potwierdzenia wpłaty na nasze konto).
  3. za pobraniem - w wypadku wysyłki spedycją należy zapłacić za towar w momencie odbioru przesyłki.
  4. raty - Bank AIG.

Zakupy na raty

Zakupy na raty realizowane są w sklepie internetowym Szron poprzez system ratalny AIG

  1. Klient przy zakupie zaznacza opcję zakupu poprzez sprzedaż ratalną.
  2. Po złożeniu zamówienia  w koszyku pojawia sie ikona złóz wniosek kredytowy
  3. Trzeba po przeczytaniu zaakceptować warunki i podac swoje dane z numerem telefonu
  4. Przedstawiciel banku oddzwania  i nastepuje sporzadzenie umowy kredytowej,która jest wysyłana do klienta celem podpisania
  5. umowa wraca kurierem do banku i ten po sprawdzeniu czy umowa jest podpisana prawidłowo informuje nas ,że można wysyłac towar do klienta
  6. www.aigbank.pl/oddzialy


Transport

  1. Szron realizuje dostawy za pomocą firm kurierskich wyłącznie na terytorium RP, poza granicami kraju Pocztą Polską po wcześniejszym ustaleniu ceny przesyłki i warunków realizacji zamówienia.
  2. Koszt wysyłki podany jest na stronie towaru i dotyczy terenu całego kraju.
  3. Czas dostawy liczony od dnia przekazania przesyłki spedycji do momentu doręczenia
  4. Zamówienia realizowane poprzez Pocztę Polską i JASFBG wysyłane są codziennie w godzinach 10:00 - 11:00 jeżeli są skompletowane do tej godziny to są przekazane spedytorowi.
  5. Zastrzegamy sobie prawo do zmian w przyszłości zasad opłat za dostarczanie towarów. Koszty transportowe wliczane są do ceny towaru.
  6. Towary o wadze przekraczającej 31 kg nadawane są przeciętnie na paletach.
  7. Kurierzy mają obowiązek wnoszenia przesyłek po schodach o wadze nie przekraczającej 36,5 kg. Zgodnie z prawem przewozowym kurierzy nie mają obowiązku wniesienia cięższych paczek.
  8. Klient odbierając przesyłkę zobowiązany jest do sprawdzenia jej zgodności z zamówieniem. Potwierdzając odbiór Kupujący uzyskuje prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem sprzętu.
  9. Koszty transportu

Przewoźnik

Waga

Płatność przelewem

Pobranie

Platnosci.pl

Czas dostawy

Poczta Polska

od 0 do 5 kg

10 zł

15 zł

zależne od zamówienia

24 h

od 6 do 10 kg

16 zł

21 zł

UPS

od 11 do 30 kg

30 zł

40 zł

od 31 do 49 kg

40 zł

50 zł

48 h

od 49 do 50 kg

55zł

65zł

UPS

od 51 do 100 kg

90zł

105zł

od 101 do 130 kg

120 zł

135 zł

Zasady zwrotu towaru

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z dnia 31 marca 2000 r.), konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu od dnia wydania towaru.

Po tym terminie nie ma możliwości odstąpienia od umowy sprzedaży.

Zgodnie z przytoczoną ustawą zwrotowi nie podlegają:

  • nagrania audio i wizualne oraz zapisane na nośnikach programy komputerowe po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania
  • świadczenia o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą (towar sprowadzany na zamówienie)

Zasady zwrotu towaru zakupionego przez Internet:

  1. Klient ma prawo do zwrotu towaru w terminie 10 dni kalendarzowych od daty jego dostarczenia, bez podania przyczyny. Szron nie odpowiada za opóźnienia wynikające z zaniedbań przewoźnika, zwracany towar zostanie przyjęty najdalej 10 dnia od daty dostarczenia towaru do klienta.
  2. Przed wysłaniem towaru klient jest zobowiązany skontaktować się z obsługą sklepu. Towar który zostanie odesłany przez klienta bez wcześniejszej konsultacji z obsługą sklepu nie zostanie przyjęty i klient będzie musiał zapłacić przewoźnikowi w obie strony.
  3. Odesłany towar nie może nosić śladów eksploatacji (nie może być używany), musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (w szczególności oryginalne opakowanie w idealnym stanie, bez śladów transportu, dodatkowych naklejek itp.).
  4. Do przesyłki muszą być dołączone oryginały wszystkich dokumentów, z którymi sprzęt został dostarczony do klienta oraz oświadczenie klienta o skorzystaniu z prawa zwrotu towaru i formie rozliczenia.
  5. W przypadku zwrotu towaru klient płaci za jego transport zarówno do klienta i z powrotem do firmy Szron.

Jeżeli towar był w momencie jego odebrania uszkodzony:

  1. W obecności kuriera (przy przesyłce pobraniowej należy najpierw zapłacić a następnie obejrzeć towar) należy towar rozpakować i dokładnie obejrzeć czy nie ma mechanicznych śladów uszkodzenia (zadrapania, ubicia, rysy, itp.). W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przejśc do punktu drugiego.
  2. Należy w obecności kuriera spisać protokół i uszkodzony towar odesłać tym samym kurierem na adres: ul. PHU Szron Traugutta 13, 37-500 Jarosław, na koszt firmy Szron z dołączonym protokołem szkody.
  3. Powiadomić firmę Szron mailowo bądź telefonicznie o zaistniałej sytuacji.
  4. W przesyłce winno znajdować się oświadczenie klienta, o tym, czy korzysta z prawa zwrotu towaru czy z prawa realizacji reklamacji:
    - wymiana towaru na wolny od wad realizowana jest w ciągu 14 dni roboczych
    - zwrot gotówki (na konto lub przekazem pocztowym) następuje dopiero po odesłaniu przez Klienta podpisanego dokumentu korekty sprzedaży.

 

 

 

Platnosci.pl
P.H.U. Szron Sp. z o.o., ul. Traugutta 13, 37-500 Jarosław, tel. (016) 623-02 75, sklep@szron.pl
Przedstawiona oferta w sklepie nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, jest jedynie zaproszeniem do rozpoczęcia rokowań (zgodnie z art. 71 k.c.). Zastrzegamy sobie prawo do niezrealizowania zamówień z ważnych powodów ekonomicznych.